Veilig.Betrouwbaar.Snel.

Extendum is altijd op zoek naar nieuwe oplossingen voor onze aangesloten accountantskantoren. En daarom werkt Extendum samen met ValidSign zodat u efficiënt handtekeningen kunt verkrijgen, die aan alle juridische vereisten voldoen.

Wat is ValidSign?

Op dit moment ondertekenen meer dan 3000 organisaties hun documenten met ValidSign. Een groot deel daarvan zijn administratie-, belastingadvies- en accountantskantoren. ValidSign is binnen de accountancy marktleider op het gebied van digitaal ondertekenen. Of het nu gaat om het pdf-ondertekenen van een opdrachtbevestiging, machtigingen of het deponeren van jaarstukken bij de KvK met de SBR Assurance Module. Al deze ondertekenprocessen kunnen binnen ValidSign worden afgehandeld.

ValidSign Platform

Het ValidSign platform is een Enterprise oplossing die integreert met meer dan 100 applicaties. Zo integreert ValidSign met diverse accountancy-softwarepakketten waaronder PinkWeb, CaseWare, Auditcase, Unit4, Alure, Radar, MAP, Creaim en Mijn Kantoorapp, zodat u gemakkelijk documenten digitaal kunt (laten) ondertekenen vanuit uw eigen softwareapplicatie. Ook voor PKI-beroepscertificaten kunt u bij ValidSign terecht. ValidSign is officieel agent van KPN PKI Overheid certificaten die zowel met een token als exclusief met KPN in de cloud kunnen worden gebruikt.

Voor meer informatie kijkt u op www.validsign.nl of neem contact op door een mail te sturen naar info@validsign.nl

Aanbieding Extendum leden

Bij Extendum aangesloten kantoren die graag digitaal willen ondertekenen met ValidSign krijgen een interessante korting op de instapkosten:

  • Setupkosten (aanmaken account en uitlevering m.b.v. web-sessie) 50% korting.
    Dit betekent dat u nog maar € 190 i.p.v. € 380 betaalt.
  • Logo- en contentbranding 25% korting.
    Dit betekent dat u nog maar € 510 i.p.v. € 680 betaalt.

Wilt u meer weten?

Neemt u gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!